Ray's on TV
S2 A1: Ray is er kapot van als hij ontdekt dat zijn familie tegen hem heeft gelogen over zijn televisiedebuut in een sportprogramma. Wanneer hij een tweede kans krijgt, geeft zijn familie hem wat aanwijzingen over hoe hij zijn ongemakkelijkheid kan corrigeren met bepaalde woorden. Terwijl Ray zijn best doet het advies van zijn familie te gebruiken, blijkt zijn gastoptreden nog desastreuzer te zijn dan...