Ritual and Repetition
S2 A9: De uitdrijving bereikt een kritiek punt en Tomas gaat de strijd aan met de demon om Andy's ziel te redden. Marcus en Rose willen de pleegkinderen redden, maar de demon ligt dwars. Als een vreselijke storm het eiland teistert, kan de redding uit onverwachte hoek komen.