Het kwaad is terug.
De familie Rance komt in een mediastorm terecht wanneer het nieuws bekend raakt dat Casey bezeten is. Het verhaal van Casey blijft de krantenkoppen beheersen en eerwaarde Tomas komt onverwacht in de schijnwerpers te staan. Ondertussen woont Eerwaarde Bennett een pauselijk planningsgala bij Maria Walters bij.