Run Rudolph Run
S2 A4: De FBI opent de jacht op serie-bomaanslagpleger Eric Rudolph, maar Rudolph vlucht de wildernis in. Richard Jewell bewijst zijn onschuld en besluit de pers om hulp te vragen.