Manhunt: Deadly Games
In 1995 voegt FBI-profiler Jim Fitz Fitzgerald zich bij de Unabom Task Force. Fitz beveelt nieuwe profileermethoden aan, maar vindt geen bondgenoten onder de agenten die de leiding hebben. In 1997 krijgt Fitz de taak om Ted Kaczynski, de Unabomber, te confronteren.
Pure Wudder
Wanneer de ongrijpbare Unabomber een straalvliegtuig dreigt op te blazen, moet Fitz bepalen of de dreiging reëel is. In 1997 confronteert Fitz Ted voor het eerst.
Taalkundige Natalie Rogers helpt Fitz aanwijzingen te vinden over de identiteit van de Unabomber in het Manifest, maar hun bevindingen stuiten op scepsis op de UTF. In 1997 beweert Ted dat hij al het bewijs tegen hem ongeldig kan maken.
De Unabomber stopt met bombardementen als zijn Manifest wordt gepubliceerd. Fitz dringt aan op publicatie met S.A.C. Ackerman, die Fitz 'argument presenteert aan procureur-generaal Janet Reno.
Fitz ontvangt taalkundig bewijs dat Ted de Unabomber is. Hij spoort Teds broer David op, die verbaasd is over de juistheid van Fitz 'profiel.
In een brief aan zijn broer vertelt Ted de belangrijkste gebeurtenissen uit zijn verleden die hem hebben geïnformeerd over zijn beslissing om aan terroristische activiteiten deel te nemen.