The Night of
Een Pakistaans-Amerikaanse student zoekt iemand die hem wil verdedigen nadat hij beschuldigd werd van een moord in New York City.
Stone waarschuwt Naz dat hij zich gedeisd moet houden. Box ontmoet de stiefvader van het slachtoffer en, later, officier van justitie Helen Weiss.
Terwijl officier van Justitie Helen Weiss zich voorbereidt op het proces, groeit er een stevige band tussen Naz en Freddy.