The Outsider
De première. Rechercheur Ralph Anderson uit Georgia gaat op pad om de gruwelijke moord op een 11-jarige jongen te onderzoeken, maar het ijzersterke alibi van zijn verdachte stelt hem voor een raadsel.
Roanoke
Rechercheur Jack Hoskins keert terug naar zijn werk nadat Ralphs onderzoek door een onverwachte tragedie vast is komen te zitten.