Sandra's Strijd
S4 A21: Amy (America Ferrera) en Dina (Lauren Ash) bezoeken het hoofdkantoor om problemen op te lossen die Sandra (gastrol van Kaliko Kauahi) heeft veroorzaakt door misleidend activisme. Jonah (Ben Feldman) wil een vergadering van werknemers saboteren en Garrett (Colton Dunn) doet een poging om te bewijzen dat hij een goed mens is.