Seizoen 1 Aflevering 1
S1 A1: Valencia, Spanje, 2006. Student journalistiek Valeria ontmoet haar grote idool, Cristina “La Veneno,” die haar bijzondere levensverhaal maar al te graag met Valeria wil delen.