Veneno
Veneno vertelt het verhaal van Valeria, een jonge studente journalistiek die besluit een boek te schrijven over het leven van de Spaanse transvrouw, zangeres en televisiepersoonlijkheid Cristina Ortiz Rodríguez “La Veneno”, een van de meest geliefde en charismatische transgender-iconen van de jaren '90.
Cristina vertelt over het hoofdstuk van haar leven dat ze in Marbella doorbracht, nadat ze was gevlucht uit Adra. Ondertussen beleeft Valeria de hoogte- en dieptepunten van haar transitie.
In de jaren '90 haalde Cristina's spetterende debuut op Mississippi haar van de straten van West Park en zette haar in de spotlights.