Bosé
De jonge Miguel en Bárbara Nascimbene staan op het punt een gezin te stichten, wanneer een ongeluk hun leven verandert.
Miguel komt in een midlifecrisis en raakt in een creatieve dip; er wordt een 'greatest hits'-album uitgebracht.