Better Man
Muzikaal spektakel Better Man vertelt het waargebeurde verhaal van de glansrijke carrière, de dramatische val en de buitengewone comeback van de Britse popsuperster Robbie Williams, een van de grootste entertainers aller tijden. Onder de visionaire regie van Michael Gracey wordt dit verhaal op een nooit eerder vertoonde wijze tot leven gebracht, waarbij het kenmerkende charisma, de humor en onverwoestbare geest van Robbie Williams centraal staan. Deze baanbrekende heruitvinding van de muzikale biopic volgt Robbie's reis van zijn jeugd en zijn tijd als lid van de hitformatie Take That, tot zijn ongeëvenaarde successen als recordbrekende soloartiest, en toont tegelijkertijd de uitdagingen die roem en succes met zich meebrengen.