Bob Marley: One Love
Vier het leven en de muziek van een icoon die generaties inspireerde met zijn boodschap van liefde, vrede en eenheid. In deze krachtige en opbeurende film ontdek je Bob Marley’s indrukwekkende verhaal over het overwinnen van tegenspoed en de reis achter zijn revolutionaire muziek die de wereld veranderde.