The Idol
Ondanks de toenemende wrijving tussen haar en Tedros, is Jocelyn vastbesloten haar nieuwe geluid en uiterlijk aan de wereld te introduceren.
Jocelyn Forever
Terwijl ze een presentatie voor haar nieuwe tournee voorbereidt, begint Jocelyn vat te krijgen op haar relatie met Tedros.