A Star Is Born
Doorgewinterde muzikant Jackson Maine (Bradley Cooper) ontdekt en wordt verliefd op worstelende artiest Ally (Lady Gaga). Ze heeft haar droom als zangeres bijna opgegeven... totdat Jack haar in de schijnwerpers zet. Maar zelfs nu Ally’s carrière opbloeit, gaat de persoonlijke kant van hun relatie achteruit en vecht Jack een voortdurende strijd met zijn eigen demonen.