"Set Yourself on Fire"
Alvey en Lisa hebben moeite om Navy Street drijvend te houden. Hun beste hoop is Alvey's zoon Nate, een opkomende vechter. Jay, de andere zoon van Alvey, is op pad met zijn vader. Wanneer Lisa's ex en voormalig MMA-kampioen Ryan opduikt, ontstaan er complicaties.