‘Kingdom’ is een verhaal over familie, loyaliteit, ambitie, glorie, lust, verraad en de rauwe behoeften en verlangens die mensen tot grootsheid inspireren of tot ondenkbaar verraad drijven. De serie speelt zich af in Venetië, Californië en speelt zich af tegen de achtergrond van Mixed Martial Arts (MMA).