Creed III
Na zijn dominantie in de bokswereld gingen de carrière en het gezinsleven van Adonis Creed voor de wind. Maar nu riskeert hij zijn toekomst door te vechten tegen een bokser - en voormalige vriend - die niks te verliezen, maar alles te winnen heeft.