Heels
De strijd tussen twee broers en rivalen in de ring – de een de slechterik, oftewel ‘heel’, de ander de held, oftewel ‘face’ – over de worstelpromotie van hun overleden vader, wedijverend om nationale aandacht in een klein stadje in Georgia.
Jack Spade is de eigenaar van de Duffy Wrestling League. Hoewel hij alles bepaalt wat er binnen de worstelring gebeurt, strijdt hij buiten de ring om balans te vinden tussen zijn familie en professionele leven.
Terwijl de worstelaars van de DWL zich zorgen maken over de nasleep van de vorige show, worstelt Jack met de richting van het narratief en de league, met name na een aanlokkelijk bod van FWD’s Charlie Gully.
Cheap Heat
In een poging om meer aandacht te trekken, roept Jack de hulp in van worstelveteraan Ricky Rabies. Ace heeft nu een volle zaal voor zijn comeback-wedstrijd tegen Bobby Pin. Jack probeert het goed te maken met zijn broer.
Nadat een huisbrand Jack en zijn gezin dwingt om in te trekken bij Carol and Ace, zetten de broers hun geschillen opzij en steken hun koppen bij elkaar voor een DWL-promo om de fanbase van de league te vergroten.
Als de South Georgia State Fair interesse toont in de DWL voor hun jaarlijkse fair, is het aan Jack om de deal te sluiten met een spetterende avond met wedstrijden. Maar chaos ontstaat als Bill, , Ace en Crystal zo hun eigen ideeën hebben.
Het kind van Big Jim wordt gedoopt en het is een nieuw begin voor iedereen in Duffy. Jack is druk bezig met de voorbereiding en promotie van de aankomende wedstrijd, maar wil ook tijd vrijmaken voor degenen in zijn leven die dat het meest verdienen.