Sir Ian McKellen
S2 A5: Uit op geloofwaardigheid neemt Andy Millman een rol op zich in een toneelstuk van Sir Ian McKellen: een stuk genaamd A Month of Summers. Had z’n agent maar verteld dat het over homoliefde gaat.