The Alma Matter
S3 A17: Carlton is depressief en suïcidaal omdat hij niet naar Princeton University kan, wanneer hij wordt bezocht door zijn Beschermengel (TOM JONES), die laat zien hoe naar de levens van de Banks-familie zouden zijn zonder hem.