The Annoying Kid
S7 A8: Ray en Debra zijn opgetogen dat ze eindelijk een stel hebben ontmoet, Neil en Lauren, dat op hen lijkt. Ray krijgt gemengde gevoelens als hun zoon Spencer een ravage aanricht in het huishouden van de Barones.