S1 A1: Voor veel diersoorten is de Luangwa-vallei in Zambia hun thuis. Toch heeft het een van de zwaarste droge seizoenen die je je kunt voorstellen: zeven maanden lang valt er geen regen en is het er extreem heet. Voor sommige dieren biedt het droge seizoen juist kansen.