The Good Book
Tijdens de lerarendag haalt Gamby de banden met Amanda nauwer aan. Russells geduld wordt op de proef gesteld. Dr. Brown moet ingrijpen wanneer haar ex-man Dascious plots onverwacht opdaagt.