Vice Principals
Deze gitzwarte comedyreeks vertelt het verhaal van een middelbare school en de twee personen die de instelling bijna leiden: onderdirecteurs Danny McBride en Walton Goggins die een epische machtsstrijd leveren voor de directeurstroon.
A Trusty Steed
Gamby en Russell infiltreren Belinda's privacy om haar in diskrediet te brengen. De onderdirecteurs krijgen het intussen ferm op de heupen van een schoolinspecteur.
Gamby probeert indruk te maken op Amanda tijdens het schoolreisje dat georganiseerd wordt door de leraar geschiedenis Mr. Hayden, de ultieme brave borst.
Gamby en Russell zien een feestelijke footballwedstrijd, waarvoor veel oud-studenten uitgenodigd zijn, als een uitgelezen kans om Dr. Brown een toontje lager te laten zingen.
Dr. Brown eist dat Gamby de zaken op disciplinair vlak wat kalmer aanpakt. Russell probeert zich niet te ergeren aan het storende gedrag van zijn buurman.
Amanda sluit een deal met Gamby, terwijl Dr. Brown een ervaren leerkracht aanpakt in verband met een paar zoekgeraakte boeken.