The Righteous Gemstones
They Are Weak, But He Is Strong
Baby Billy keert terug naar de Gemstone kerk en Jesse probeert de identiteit van zijn chanteurs te achterhalen.
In 1989 gaan de jonge Jesse, Judy en Baby Billy ieder op hun eigen manier om met het nieuws dat Aimee-Leigh zwanger is.
Judy denk na over het aanbod van Baby Billy om haar te helpen met haar carrière. Jesse krijgt belangrijk bewijs in handen, waarvan hij hoopt dat het hem naar de chanteurs zal leiden.