The Largan Gambit
S1 A5: Alice en Valerie zijn geschokt als ze ontdekken dat een politieke cliënt wordt gechanteerd met compromitterende foto's. De weldoener van Margot en Ben wordt gevaarlijk ongeduldig en dwingt hen tot een risicovolle juwelenroof om hun schuld in te lossen. Alice koestert argwaan jegens Dao en daarom neemt ze Valerie in vertrouwen.