The Russians Are Coming
S1 A2: Bruce wil indruk maken op een rijke klant, de Russische oligarch Slava. Hij biedt hem een rit aan in zijn zeldzame Duitse Hetzer-tank. Zal Slava zich tot een deal laten verleiden?