The Wedding: Part 1
S2 A24: Nadat Raymond aan Debra vraagt waarom ze eigenlijk met hem getrouwd is, gaan ze samen terug in de tijd, naar waar alles ooit begon. Raymond is heel erg nerveus. Hij gaat zo zijn lieve vriendin Debra ten huwelijk vragen en alles gaat verkeerd. Maar wanneer hij haar eindelijk de grote vraag stelt, zegt ze 'ja', het wordt gevierd en eind goed al goed. Althans, dat lijkt voor vijf minuten zo. Zijn ...