Thuiskomst
S6 A1: Ares (Kevin Smith) heeft de hulp van Xena (Lucy Lawless) nodig om zijn goddelijke krachten terug te krijgen, maar hij krijgt meer dan waar hij om vroeg als de furiën hem misleiden.