Uitdaging aangenomen
S6 A24: Robin en Barney krijgen een band wanneer ze ingrijpen in Teds relatie (tot ze Nora tegenkomen). Marshall en Lily kijken naar een tikkende klok, omdat hij vreest dat hij het slachtoffer zal worden van voedselvergiftiging. Ondertussen is Ted getuige bij een belangrijke bruiloft.