Uitstekende schatten
S4 A6: Nancy ontdekt iets wat ze niet mag weten wanneer ze de tunnel achter de zwangerschapswinkel volgt. Isabelle trekt in bij Celia. Doug wordt verliefd op een Mexicaanse en Silas flirt met Lisa.