Na de onverwachte dood van haar man en de daaropvolgende financiële ellende, omarmt de burgerlijke moeder, Nancy Botwin (Mary-Louise Parker), een nieuwe carrière als wietdealer van de buurt.
Een poema terroriseert het stadje Agrestic en een medische marihuanafaciliteit doet dit ook met Nancy. De constante ruzie tussen Celia en Isabelle over gewicht neemt een gemene wending.
Andy, de zwager van Nancy, zorgt voor problemen met zijn verrassingsbezoek. Doug geeft de locatie voor de nepbakkerij aan Nancy. Celia onthult dat ze kanker heeft.
In de club worden Conrad en Celia hechter. Bij Anonieme Wietgebruikers ontmoet Andy Sharon en ze wordt zijn sponsor. Nancy's schoonmaakster, Lupita, wordt achterdochtig.