Hank komt weer in contact met een slechte blinddate en Charlie's relatie met zijn assistente verandert.
Bij een geldinzameling voor het milieu zien Meredith en Karen de charmante kant van Hank.
Hank en Karen hebben een romantisch momentje tijdens Becca's concert. Het geheim van Charlie wordt bijna ontdekt.