Up Next: BENEE
S1 A1: BENEE bespreekt haar jeugd in Nieuw-Zeeland als 'vreemd' kind dat geobsedeerd was door muziek en Harry Potter, haar vroege succes met covers online en hoe belangrijk muziek is als emotionele uitlaatklep voor momenten waarop woorden alleen niet genoeg zijn.