Verdwijntruc
S5 A4: Een gewond bendelid wil de SEH verlaten om wraak te nemen. Benton verbergt Reese' gehoorprobleem voor zijn collega's. Jeanie vertelt Ross dat ze zijn doktersassistente wil worden. Weaver solliciteert naar de baan als permanent hoofd van de SEH. Hathaway onthult aan Ross dat ze zwanger is, maar ontdekt later dat ze dat niet is. Tijdens een crisis blijkt dat Lucy geen infuus kan aanleggen.