Viagra Blue
S1 A2: Nicki raakt op een zijspoor nadat ze Bill heeft uitgescholden voor het niet respecteren van Barb op 'haar dag'. Bezorgd over Romans dreigementen, onderzoekt Bill de mogelijkheid om een beveiligingssysteem te installeren.