Denk je dat drie vrouwen hebben een droom is die uitkomt? Denk dan nog maar eens na. Bill Henrickson, een praktiserend polygamist, woont met zijn drie vrouwen en zeven kinderen in een buitenwijk van Salt Lake City.
Polygamist Bill Henrickson probeert te voldoen aan de emotionele, romantische en financiële behoeften van zijn drie vrouwen Barb, Nicki en Margene en zijn zeven kinderen in de buitenwijken van Salt Lake City.
Viagra Blue
Nicki raakt op een zijspoor nadat ze Bill heeft uitgescholden voor het niet respecteren van Barb op 'haar dag'. Bezorgd over Romans dreigementen, onderzoekt Bill de mogelijkheid om een beveiligingssysteem te installeren.