Waarheid en gevolgen
S6 A5: Door een grap bij een natuurkundeles raken een leraar en leerlingen gewond. Hathaway ontdekt Megs drugsverslaving. Weaver en Greene merken dat Lawrence snel in de war raakt. Dr. Dave Malucci behandelt een meisje met een verbrand gezicht. Elaine vertelt Carter dat ze na haar aanstaande borstreconstructie in het buitenland gaat herstellen.