Waarheid en gevolgen
S4 A3: Terwijl Raylan (Timothy Olyphant) enkele verontrustende waarheden ontdekt over zijn vriendin Lindsey (gastrol Jenn Lyon) en haar gewelddadige ex-man, probeert Boyd (Walton Goggins) een predikant en zijn zuster te overtuigen om Harlan te verlaten.