Wilde zeeën
S1 A5: Aan de noordoostkust van Baffin Island ligt Ninginganiq, een onstuimige wildernis waar alleen onverschrokken wezens naartoe reizen. Onder die bezoekers zijn de Groenlandse walvissen die samenkomen om te socializen in de door storm geteisterde zeeën, wat een zelden gezien spektakel tot gevolg heeft.