Geheimen van het noordpoolgebied
Reis naar wonderschone en afgelegen noordelijke landschappen tijdens het aanbreken van de Arctische lente, wanneer de zon voor het eerst in maanden boven de horizon opkomt en de geïsoleerde regio tot leven komt met kariboes, vogels en ijsbeerwelpjes.