Les saisons
Nadat ze op vleugels rond de wereld vlogen en met walvissen en manta's over oceanen surften, keren natuurfilmgrootmeesters Jacques Perrin en Jacques Cluzaud terug naar bekender terrein. Ze nemen ons mee op een prachtige reis door de geschiedenis van de Europese wildernis. Herontdek de gebieden die we sinds de laatste ijstijd delen met het wild. Want voordat mensen het immense Europese oerbos omvormden tot platteland, was dit het terrein van roedels wolven, beren, ossen, lynxen en wilde paarden. Les Laisons is een gevoelig en ongekend epos over de lange en tumultueuze gezamenlijke geschiedenis die mens en dier bindt.