Prehistoric Planet
Ervaar de wonderen van onze wereld zoals nooit tevoren in deze prachtige serie van Jon Favreau en de producenten van Planet Earth. Reis terug naar een tijd waarin indrukwekkende dinosaurussen en buitengewone wezens het land, de zee en de lucht bevolkten.