Earth at Night in Colour
Met gebruik van de nieuwste technologie om het nachtleven van dieren vast te leggen onthult deze documentaire gedrag dat nog nooit eerder in kleur is weergegeven. Geflimd op zes continenten en verteld door Tom Hiddleston.