World's Greatest Slot Cheat, Urine Luck and the White Mouse
S10 A6: Don onderzoekt deze keer verhalen over een gokker die Las Vegas oplichtte, over een alchemist die een bizar experiment uitvoerde en over een huiveringwekkende reis door nazigebied.