Mysteries At The Museum
Ga met Don Wildman naar de Amerikaanse musea, waar vreemde en merkwaardige overblijfselen uit het verleden worden onthuld.
Geschiedenisliefhebber Don Wildman gaat op zoek naar bijzondere museumstukken die een geheim bewaren of een belangrijke rol in onze geschiedenis hebben gespeeld.
Don Wildman onderzoekt deze keer een aanval op Amerikaans grondgebied, een bizarre duivelsuitdrijving en een wereldwijde trek van ongekende proporties.