Ghost Adventures
Zak Bagans en zijn team onderzoeken beruchte spooklocaties over de hele wereld. Ze laten zich 's nachts op de locatie insluiten en verzamelen bewijs om de waarheid achter paranormale activiteiten te achterhalen.
Zak, Nick and Aaron onderzoeken paranormale activiteit in Riddle House, een voormalig uitvaartcentrum in Florida.