Ghost Adventures: House Calls
Zak Bagans en het Ghost Adventures-team onderzoeken spookverschijningen in huizen van gewone mensen. Het team gaat naar de woning om de onverklaarbare activiteiten vast te leggen en geeft advies over hoe de bewoners met de ongewenste gasten moeten omgaan.