Ghost Hunters
De TAPS-teamleden Jason Hawes, Steve Gonsalves en Dave Tango komen samen met Shari DeBenedetti bijeen om terug te kijken op hun meest bloedstollende zaken en daarnaast onderzoeken ze nieuwe spooklocaties.
Satori Hawes en Cody DesBiens gaan samen met het TAPS-team op onderzoek in een hotel in Nebraska met een duister en huiveringwekkend verleden.
Ufo-expert Ben Hansen onderzoekt samen met het TAPS-team of een spookachtige lichtbol die bij een landhuis in Virginia is waargenomen van buitenaardse oorsprong is.
Het TAPS-team zoekt bewijs van de aanwezigheid van kwaadaardige geesten in een 19e-eeuws taveerne in Kentucky dat geplaagd werd door een reeks moorden en zelfdodingen.